ScanNOVEMBER BACK GROUND.jpg

blowfoam2

please listen to it from beginning to end... im just going from trying to give a fuck to just now giving a fuck, from mental heath to wtf.from wishing i was inlove to wanting a quick .... damn, i could actually just call this the drinkin album with all the drunken songs haha

-maky 

LAVENDER VLOG.

NEW EPISODE EVERY WEDNESDAY. HOPEFULLY SHITS GONNA WORK OUT

MAKY LAVENDER
ScanNOVEMBER.jpeg

Hey guys,

im maky , im from montreal,canada.

i produce, i make videos, im currently making this site actually. i rap to. oh so u thought this was about to be a bio? u wit the feds??? i aint wit that. just watch the shit and if u got any questions dm me.

 

 
 
IMG_2770.jpg
Lavender fields cover.jpg

LAVENDER FIELDS

Came out in April of 2016 , entirely produced by me  

 

Look i dont wanna spoil it , but its a bunch of dreamy chords to kinda give you this colorful flowery sound

 

i also made a slightly different version here  

IMG_1976.JPG
 

BLowfoam (2015)

BLOWFOAM CAME OUT MARCH 7TH 2015, I GUESS IT WAS MY INTRODUCTION TO THE WORLD. I WAS A MAD DUDE DEALING WITH MY SHIT. SO I MADE A BUNCH OF STUFF TO EXPRESS MYSELF I SUPPOSE. NWAYS WELCOME TO BLOWFOAM.
 

BLOWFOAM VIDEO SERIE

PART 1

PART 3

PART 5

PART 2

PART 4

 

New Album